מה זו בינה מלאכותית?

הרבה אנשים שואלים אותי מה זו בינה מלאכותית?

 

 

אני מעבירה סדנא שמבוססת על בינה מלאכותית, יש לי פוסטים בנושא,

אני מדברת הרבה על העתיד לבוא אבל ישנם בעלי עסקים שאין להם חיבור לעולם הזה וזו הפעם הראשונה שהם שומעים על בינה מלאכותית וזה בסדר גמור כי בדיוק בשביל זה אני כאן.

 

 

אז מה זו בינה מלאכותית

 

 

בינה מלאכותית היא כאשר מחשבים ומכונות יכולים לעשות דברים שבדרך כלל בני אדם יכולים לעשות כמו חשיבה, למידה, הסקת מסקנות וקבלת החלטות.

הם יכולים לעשות זאת על ידי שימוש בתוכנות מיוחדות ואלגוריתמים שמאפשרים להם להבין ולנתח כמויות גדולות של מידע כמו תמונות, צלילים וטקסט.

ניתן לראות את האפקט של שימוש בבינה מלאכותית במכוניות האוטונומיות וברובוטים שעוזרים לנו במשימות מורכבות, בפייסבוק שמשתמש באלגוריתם כדי ללמוד אותנו ולהציע לנו בפיד את מה שיעניין אותנו, להכניס פרסומות שלרוונטיות עבורינו ויכולות להתאים לנו.

אפשר לראות שימוש בבינה מלאכותית במצלמות מהירות חכמות שמזהות מתי הנתיב עמוס או פנוי והופכות בהתאם את הרמזור לירוק או לאדום ומנתבות טוב יותר את התנועה.

 

 

לאחרונה התוכנות שקודם שימשו מתכנתים ואנשי מדע ומחשבים נפתחו לקהל הרחב.

כיום אנחנו בעלי עסקים קטנים יכולים ללמוד על התוכנות הללו ולהעזר בהן כדי לפשט, להקל וליצור תכנים שיווקיים ותמונות שיעבירו את המסר שלנו לקהל היעד שלנו, ליצור אוטומציות בעסק שלנו דרך שימוש בבוטים חכמים שעוזרים לנו עם פניות נכנסות ועוד.

 

 

השימוש בבינה המלאכותית לא רק חוסכת לנו זמן יקר, תסכול עצום אלא שהיא גם משפרת ומדייקת את התכנים שאנחנו יוצרים, מחדדת את המסרים שלנו, עוזרת לנו לבנות שירותים שהיה לוקח לנו המון זמן ליצור בלעדיה.

 

 

 

לאחרונה יצאתי עם סדנת "העוזר האישי שלי" סדנה שבה אנחנו לומדים להכיר מנה זו בינה מלאכותית, להשתמש בשתי תוכנות מרכזיות שקיימות היום: Chat GPT תוכנה ליצירת מאגרי תוכן שיווקיים ותוכנת Midjourney תוכנה ליצירת תמונות ייחודיות.

 

בנוסף בסדנא נכיר תוכנות נוספות, קבוצות שכול כולן מדברות בינה מלאכותית כך שתוכלו לקחת חלק בעולם הבינה המלאכותית ולהישאר בקדמת הטכנולוגיה.

בסדנא אתם מצטרפים לקבוצת ווטסאפ שבה אתם מקבלים עדכונים על עולם ה AI , על חידושים בתחום ועל דרכים נוספות להעזר בתוכנות למינוף העסק.

 

 

מהסדנא תצאו עם בטחון לעבוד עם תוכנות מבוססות בינה מלאכותית, עם הבנה איך להעזר בהן בעסק שלכם, מה תוכלו להפיק מהן ומכאן הדרך שלכם סלולה לבלוט על פני המתחרים, לייצר תכנים מעולים, חדים וממוקדים, לחסוך זמן וכסף ובעיקר לחסוך מעצמכם את התסכול מלשבת בלי סוף על כתיבת תוכן וחיפוש אחר התמונה המושלמת.

 

 

 

לפרטים נוספים על סדנת "העוזר האישי שלי" שבה נכיר שתי תוכנות שיעזרו לנו להפיק תכנים שיווקיים ותמונות בקלות ובמהירות ויחסכו לנו זמן יקר מוזמנים להיכנס לקישור המצורף – לפרטים והרשמה לסנדת "העוזר האישי שלי"

 

לשאלות, בקשות מוזמנים ליצור איתי קשר.

 

דילוג לתוכן